اقتصاد

استارت‌آپ زیرساخت‌های هوش مصنوعی Ritual ۲۵ میلیون دلار برای پر کردن شکاف‌های ارزهای دیجیتال جمع‌آوری می‌کند

استارت‌آپ زیرساخت‌های هوش مصنوعی Ritual ۲۵ میلیون دلار برای پر کردن شکاف‌های ارزهای دیجیتال جمع‌آوری می‌کند

شبکه غیرمتمرکز هوش مصنوعی (AI) Ritual از حالت مخفی خارج شد تا مبلغ 25 میلیون دلار سرمایه سری A را برای این شرکت به رهبری Archetype اعلام کند. این شرکت یک زیرساخت مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می‌کند که هدف آن اجرای منطق پیچیده در حال حاضر فراتر از قراردادهای هوشمند است.

در حالی که پذیرش هوش مصنوعی روند صعودی را در تمام بخش‌های تجاری حفظ می‌کند، مسائلی مانند هزینه‌های محاسباتی بالا، دسترسی سخت‌افزار محدود و APIهای متمرکز. مانع از پتانسیل کامل پشته هوش مصنوعی فعلی می شود. همانطور که در پست مقدماتی Ritual توضیح داده شد:

“ چشم انداز بزرگ Ritual این است که با تبدیل Infernet به مجموعه ای مدولار از لایه های اجرایی که با دیگر زیرساخت های لایه پایه در اکوسیستم تداخل دارد، به نقطه شلیک هوش مصنوعی در فضای وب 3 تبدیل شود و به هر پروتکل و برنامه کاربردی در هر زنجیره ای اجازه می دهد تا از Ritual به عنوان استفاده کند. یک Coprocessor AI.”

معرفی چنین مدل های AI در رمزنگاری – از زیرساخت لایه پایه گرفته تا برنامه ها – می تواند به رسیدگی به موارد استفاده جدید، مانند مدیریت خودکار پارامترهای ریسک برای پروتکل های وام دهی بر اساس بازار بلادرنگ کمک کند. شرایط.

d8a7d8b3d8aad8a7d8b1d8aad8a2d9be d8b2db8cd8b1d8b3d8a7d8aed8aad987d8a7db8c d987d988d8b4 d985d8b5d986d988d8b9db8c ritual dbb2 654ce3dc5d614
نمودار پروتکل آیینی. منبع: ritual.global

نمودار پروتکل Ritual استفاده از لایه‌های اجرایی مدولار را نشان می‌دهد که حول مدل‌های هوش مصنوعی می‌چرخند. لایه GMP – متشکل از لایه 1، rollups و مستقل – “تداخل بین بلاک چین های موجود و Ritual Superchain را تسهیل می کند، که به عنوان یک پردازشگر هوش مصنوعی برای همه بلاک چین ها عمل می کند.”

سرمایه گذاران از جمله Balaji Srinivasan، Accomplice، Robot Ventures ، Accel، Dialectic، Anagram، Avra ​​و Hypersphere به دور سرمایه گذاری 25 میلیون دلاری سری A پیوستند. این بودجه برای رشد شبکه توسعه دهندگان Ritual و شروع بذر کردن شبکه استفاده خواهد شد.

موارد مرتبط: ویزا یک روش مشاوره جهانی هوش مصنوعی را با تمرکز بر سیستم های مولد راه اندازی کرد

ابهام ارائه شده در فرمان اجرایی اخیر در مورد ایمنی هوش مصنوعی از سوی دولت بایدن، نگرانی‌هایی را در میان جامعه هوش مصنوعی نسبت به خفه‌کننده نوآوری ایجاد کرد.

دستور اجرایی من در زمینه هوش مصنوعی گواهی بر آنچه ما برای آن ایستاده ایم است:

ایمنی، امنیت و اعتماد. pic.twitter.com/rmBUQoheKp

— رئیس جمهور بایدن (@POTUS) 31 اکتبر 2023

این دستور شش استاندارد جدید را برای ایمنی و امنیت هوش مصنوعی ایجاد کرد که شامل دستورات گسترده ای مانند به اشتراک گذاشتن نتایج تست های ایمنی با مقامات برای شرکت هایی است که در حال توسعه «هر مدل پایه ای است که خطر جدی برای امنیت ملی، امنیت اقتصادی ملی، یا سلامت عمومی و ایمنی ملی، و «تسریع در توسعه و استفاده از تکنیک‌های حفظ حریم خصوصی».

مجله: Crypto City: راهنمای نهایی ونکوور

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی یا توهینی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید و توجه داشته باشید رسانه هیچ مسئولیتی در قبال ضرر مالی ندارد و این مطلب برای بالا بردن تجربیات مالی اطلاع رسانی میکند

مدیر مجله

یه پسر آبان ماهی با افکار پیچیده و تنیده از خشم علاقه زیادی به گسترش وب و وبسایت نویسی داره ،یه پسر از دل سنگ های آبی کهکشانی که هیچکس نمیتونه دستش رو بخونه و از 1399 تا حالا تو دنیای وب سرگردان و آموزش دیدن است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا